Vittorio Sgarbi a Non è l'Arena: "Draghi mi ha dichiarato il ricatto del Green pass"
Aggiungi Risposta
Hugo Stiglitz
2021-10-02 21:58:58 UTC

Alfa
2021-10-03 02:19:50 UTC
Post by Hugo Stiglitz
Vittorio Sgarbi a Non è l'Arena: "Draghi mi ha dichiarato il ricatto del
Green pass"
http://youtu.be/lh_LG1OM9jU
'n italia? L'unica verita' le' questa:

carletto
2021-10-03 13:35:49 UTC
Post by Alfa
http://youtu.be/cxC58Hj1-co
Uno dei discorsi piu' lucidi ed onesti che abbia mai sentito da un politico.
Se mai mi tornasse la voglia di andare a votare, voterei per lui.

carletto
Alfa
2021-10-04 02:49:55 UTC
Post by carletto
Post by Alfa
http://youtu.be/cxC58Hj1-co
Uno dei discorsi piu' lucidi ed onesti che abbia mai sentito da un politico.
Su d'acordi ... anca se ghe' da di che da ben prima ben tut i saveva gia'
cume l'era e tant cume inco' le' la pulitica e collus, daltrund 'n una
manera u ne'otra cume le' sempri stat, e sepur tut i saveva tut a la fin ia
da sempri digerit cume anca al di de inco', l'e' sulamente questiun de temp
po' a la fin i sudit i digegris sempri e amen.

Ghe' da di pero' che 'l Razzi perlumen l'ha dic, l'ha cunfermat quel che
tut i saveva e ia sempri savut tant cume sura.

A la fin de la fera l'e' sempri la stesa menada, ognun per se' e dio per
tut, nel cas questiun de pultruni cioe', cume sempre stat, sempre per
questiun de grana e l'e' 'no schifo espunenzial.

Ma l'e' 'l silenzi che l'e' trop rumoros (!) ma infin perche' l'e' tuta 'na
gran ragnatela de colus ecc.
Post by carletto
Se mai mi tornasse la voglia di andare a votare, voterei per
lui.
Vuta' l'e sulament partecipa' a 'n circo, 'na prassi, praticament sevis a
negut anca perche' po' quando i ga la pultruna i cambia i carti in taula
figuret po pe' li prumes e otru.

Te disi invece che se gavesi l'ucasiun de incuntra' una di sti paias, ma
pure 'n dei colus (cupres anca quei de la giustizia, ade, bancar,
giurnalist prezulat, prevet e prevost vari, quei de li regiun, comun ecc)
sto gna li' a pensa' gna 'n minut a sputac ados se minga, sicurament, de
peg e 'n sci perlumeno se pur piscinina ave' avut 'na sudisfaziun ...
urmai ia superat ogni limit e la pazienza l'e' da 'n bel po' che l'e
'ndacia a ramengo.

Te l'auret tuta la vita cume 'n asen per po' truvat i' sci! Cu' la grana
giust pe' supraviv! Gna pe' viv, ma giust pe' supraviv! Ma che i vada tut a
da' da via i ciap!

La leziun le' che le mei fa nula de nient, ne' laura' ne otru, tut 'n nero,
i ga resun quei che i ciapa 'l redito de citadinaza, altrimenti no' resta
che fa cume lur pe' la pultruna durada che per tanta grana, otru che bali.

E quel che sta 'n cima a tut cuse' che 'l fa? Nient, giust qua e la anda a
fa la paserela a fa tanta retorica e a fa la bela vita co' tut i so
curtigian, servit da la matina a la sera e da la sera a la matina, per po
infin anda anca lu co' sac de grana 'n sua casa ma durada co' tant de
servi ecc.

Ma cume supra, 'l silenzi l'e' trop rumoros (!) ma infin perche' l'e' tuta
'na gran ragnatela de colus, de ipocrit ecc., 'suma da che part che ti te
voltet le' tut 'n gran schifo.

Bon, salut e cerca de sta alegher almeno pe' quel che te podet.